pondelok 26. augusta 2013

Another world 5.časť

Zbadal ma,odvrátila som zrak a postavila som sa do radu. „Jednu minerálku prosím“ zaplatila som a rýchlo som utekala z tade preč ale narazila som na neho na chodbe. „Rád ťa znovu vidím“ chytil mi zápästie. „Nechaj ma“ chcela som utiecť ale silno ma držal. „Nie“ provokatívne sa usmial. „Čo chceš?“
„Teba“ stisol mi ruku ešte viac. Začala som plakať. „Nechaj ju“ počula som Liama. Čo tu ešte robí? „Lebo čo?“ chytil mi aj druhú ruku. „Lebo zavolám políciu“ Liam ma potiahol k sebe a Sam ma pustil. Odišiel a ja som sa rozplakala,Liam ma objal a sadli sme si. „Kto to bol?“ pozrel sa mi do očí. „Sam,on,potom ti to poviem“ postavila som sa „ale čo tu ešte robíš?“
„No zabudla si si v aute mobil tak som ti ho doniesol ale Chris povedala že si išla do bufetu tak som išiel sem a“ odmlčal sa. „Nechceš ísť domov? K Chris pošleme Nialla“ pohladil ma po chrbte. „Ja neviem idem za ňou a zavolám ti“ pobozkala som ho a vošla som do izby. „Tu máš“ podala som jej minerálku. „Plakala si?“
„Bol tu Sam“ udržala som slzy. „Čo? Akože je tu? Bože poď sem“ objala ma. „Liam chcel aby som išla domov a príde k tebe Niall. Keby Liam neprišiel ktovie čo by Sam so mnou zase urobil“
„Jasné choj domov a ukľudni sa“
„Dobre“ usmiala som sa a zavolala som Liamovi. „Pošli Nialla a ja prídem počkaj ma pri aute“ zložila som. „Niall príde za chvíľu,nič už nepotrebuješ?“
„Nie neboj,Niall je už tu“ ukázala na dvere. „Daj na ňu pozor prosím“ pošepkala som mu. „Jasné“ usmial sa. „Ahojte“ zakývala som  a vyšla som z izby. Rýchlo som bežala von aby som ho zase nestretla. Keď som videla Liama uľavilo sa mi a išla som k nemu. „Zavezieš ma domov prosím?“
„Jasné,poď“ sadli sme si. V aute bolo celú cestu ticho. „Tak sme tu“ Liam zastal. „Poď so mnou prosím“ vyšli sme z auta a rýchlo bežali dnu lebo tam boli nejaké fanynky. „Chceš niečo na pitie?“ spýtala som sa keď som sa vyzúvala. „Chcem teba“ pobozkal ma. Spolupracovala som ale Liam prestal. „Kto bol ten Sam?“ sadli sme si a ja som začala. „Pred piatymi rokmi som s ním chodila. Hovoril že ma ľúbi a ja som mu verila ale využíval ma. Stále ma bil,nemohla som to povedať rodičom lebo sa mi vyhrážal“ rozplakala som sa.  „Chcela som sa s ním rozísť ale nedovolil mi to. Keď si to všimli rodičia zavolali políciu a ja som všetko povedala. Odvtedy som ho nevidel myslela som si že sa presťahoval do Ameriky ale keď som ho dnes videla zľakla som sa“ Liam ma objal a ja som mu plakala na ramene. „To bude fajn teraz som tu ja a nikomu nedovolím aby ti ublížil“ hladil ma po chrbte. „Bojím sa že si ma nájde“ hovorila som cez vzlyky. „Nie nenájde počuješ ja to zariadim“ pozrel sa mi do očí. „Dobre“ pobozkala som ho. „Poďme hore som nejaká unavená,môžeš tu ostať? Nechcem tu byť sama“
„Pre teba všetko láska“ chytil ma a išli sme do izby.
Liam:
Ľahli sme si a Lily zaspala behom 5 minút. Nedalo sa mi spať,trápilo ma to čo mi povedala. Musím si o ňom zistiť viac a vyriešiť to ručne stručne. Nechcem aby sa trápila. Pozrel som sa na ňu,bola taká krásna keď spala. Pohladil som ju po vlasoch a postavil sa. Išiel som k oknu a pozeral sa von. Boli tam fanynky,nechápem ako rýchlo zistia kde som. Zazvonil mi mobil,vyšiel som z izby aby som ju nezobudil. „Prosím?“
„Kde ste? Mali sme skúšať“ do riti úplne som zabudol. „Hneď sme tam“ zložil som. Zavolal som Niallovi aby ma počkal pred nemocnicou. Ja som zobral papier a pero a napísal som Lily odkaz že odchádzam. Pobozkal som ju a odišiel som po Nialla. „Čo sa deje?“ Niall na mňa vyvalil oči. „Máme skúšku,poď,Harry bol v telefóne nervózny“ Niall si sadol a rýchlo sme išli na skúšku. Našťastie sme to stihli.  „Poviete mi kde ste boli?“ skríkol Paul. „V nemocnici,ale to je jedno môžeme skúšať“
Počas skúšky som bol nesvoj,stále som myslel na Sama. Zayn si to všimol „Si v pohode?“
„Nie,ale to je jedno“ usmial som sa a pokračoval ďalej. Keď skúška skončila zavolal som Lily. „Prosím?“
„Zobudil som ťa?“
„Nie teraz som vstala ale kde si?“
„Nechal som ti odkaz,musel som ísť na skúšku,prepáč“
„To je v pohode a Liam,niekto zvonil,bála som sa ísť otvoriť ak by to bol Sam,nemôžeš prísť?“ počul som jej v hlase že sa fakt bojí. „Hneď som tam neboj sa láska“ zložil som. Povedal som chalanom že idem preč,Paul nebol nadšený ale nemal na výber. O 10 minút som bol pred domom. Zazvonil som. „To som ja Liam“ otvorila a hodila sa mi okolo krku.  „Počuj nepôjdeme radšej ku nám? Myslím že tam bude bezpečnejšie.“
„Dobre,poď dnu zoberiem si nejaké veci a môžeme ísť“ vybehla hore a ja som čakal keď nikto zaklopal. Otvoril som a stál tam Sam.


Takže 5 časť :3 prosím lajkujte a komentujte:) aby som vedela že to niekto číta:) podľa toho bude nová časť :*


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára