nedeľa 1. septembra 2013

Another world 8.časť

„Harry? Čo ti tu?“ keď som ho videla ostala som prekvapená,jeho som tu vôbec nečakala.
„No keď som počul čo si urobila,vzalo ma to“ sadol si „je to moja vina,keby som ťa nepobozkal určite by ste z Liamom teraz no vieš čo“ zasmial sa „a neležala by si v nemocničnej košeli,aj keď si v nej sexy“ žmurkol. „Harry prestaň,nerob to ešte horším ako to je,Liam sem môže hocikedy vojsť“
„Povedz že ku mne nič necítiš?“ pozrel sa mi do očí. „Harry ja milujem Liama a ty to nezmeníš“ odvrátila som zrak. „Ako myslíš,veď časom uvidíš..“ buchol dverami. To čo bolo? O čo mu ide? Aj keď možno má pravdu. Liama milujem ale Harry..Ach bože prečo ja? „Láska si v pohode?“ prišiel Liam a sadol si. „Bol tu Harry“
„Čo ti urobil? Alebo vieš čo radšej mi nič nehovor“ postavil sa a išiel ku oknu. „Liam on ma bol iba pozrieť,je iba kamarát,tá pusa pre neho možno niečo znamenala ale ja milujem teba,počuješ?“ neotočil sa,stále sa pozeral vonku. „Povedz niečo a nebuď ako malé dieťa“
„Vieš“ otočil sa „myslela som si že bude všetko fajn ale Harry sa vopchá všade,takže  ja neviem či sa mám byť či o teba prídem alebo nie“ videla som mu v očiach že mu na mne fakt záleží. „Počul si ma,ja k Harrymu nič necítim,prosím ver mi“ musela som mu klamať,aj keď je to z polky pravda lebo Harry je niečo iné. „Verím ti“ pobozkal ma „ale sľúb mi že s ním budeš tráviť málo času“
„Liam ale ty mi nemôžeš zakázať aby som sa z Harrym nestretávala,to ako keby som ti to povedala ja“ neviem čo mu ale on takýto nieje. „Liam nežiarli“ pozrela som sa mu do očí. „Doktor hovoril že už môžeš ísť domov tak sa obleč ja ťa zaveziem“ hneňď zmenil tému čiže žiarli. Bože ešte aj Liam mi to robí ťažké,teraz keď ho potrebujem. Prezliekla som sa a vyšla vonku,Liam tam bol  doktorom. „Tak toto mi prosím podpíšte a môžete ísť“ doktor sa usmial. Niečo som podpísala,bolo mi to jedno už som chcela byť doma. „Dovidenia“ pozdravila som sa rýchlo utekala s tade preč. Vonku som ešte čakala na Liama lebo sa nejako zabudol. Sadli sme si a celú cestu sme boli ticho. Neviem o čomu ide,ale štve ma to. „Liam,to sa teraz nebudeš so mnou baviť?“ už som to nevdržala,musela som niečo povedať. „Ehm,hovorila si niečo?“
„Prosím ťa Liam nerob sa blbý,vieš čo zastav mi pôjdem pešo alebo si stopnem taxík“
„Nie nepustím ťa“ pridal plyn. „Liam spomaľ“ zase pridal. „Liam toto už nieje vtipné,spomaľ“ zakričala som. „Teraz som vyšla z nemocnice nechcem tam ísť zase prosím spomaľ“ chytila som mu ruku. Spomalil,uľavilo sa mi. Keď sme boli pred domov,zastavil ale motor nevypol. Takže nejde dnu. „Takže,nejdeš dnu?“
„Lily prosím,chvíľu potrebujem byť sám“ stále sa pozeral pred seba. „Fajn ako chceš,ahoj“ zobrala som si veci a išla domov. „Chris si doma?“ nič,ktovie kde sa zase túla. V kuchyni som našla odkaz. „Ak nebudem doma som u Nialla:*-Chris.“  Hmm títo dvaja sa nám nejako spriatelili. Papierik som zahodila a išla hore. Napustila si vaňu a ľahla si.
Liam:
Prečo som taký debil? Nemôžem žiarliť,Lily mi povedala že ma miluje a k Harrymu nič necíti,tak prečo? Mal som ju aspoň pobozkať aby si nemyslela niečo zlé ale nie ja musím trucovať. Doma bolo nejako ticho. Išiel som do obývačky a videl som Nialla z Chris ako sa bozkávali. „Ehm,prepáčte ja už idem“ cítil som sa trápne. „Liam,kde je Lily?“ prišla ku mne Chris. „Je doma kvôli tomu že som debil,prepáč chcem byť sám“ vyšiel som hore a zamkol sa v izbe. Niekto zaklopal. „Niesom tu“ zakričal som. „No tak Liam pusti ma na chvíľu?“
„A načo Harry? Chceš sa spýtať na Emily? Tak choj rovno za ňou“ nič nepovedal asi odišiel. Zapol som notebook a išiel na twitter. Boli tam fotky z dneska z pred nemocnice,takže už to vedia aj jej meno,tweety o tom aby zomreli,bože prečo mi to robia aj ony? Toto Lily nemôže vidieť,zlomí ju to. Zobral som mobil a zavolal jej. Nedvíhala,keď už som to chcel zrušiť zdvihla. „Čo je Liam?“
„Čo robíš?“
„Teraz som vyšli z vane,prečo?“
„Prosím ťa nechoj na twitter,je to pre tvoje dobro,prídem za tebou počkaj ma a nič nerob“
„Ale Liam čo sa stalo?“
„Nič,hlavne čakaj“ zložil som a rýchlo išiel k Emily. Bol som tam o 5 minút. Otvoril som dvere a vošiel dnu. „Emily?“
„Som hore“ vybehol som hore a videla som ju na posteli z notebookom. „Však tam niesi?“
„Liam,prečo?“ spadla jej slza. „Ach Lily,ak ma miluješ prejdeš si s tým,Perrie a aj Elenor tým prešli vďaka láske,prepáč ja som to tak nechcel“ pozrela sa na mňa zo slzami v očiach. „Liam prepáč ale asi by sme si mali dať pauzu“
„Ale Lily..“

„Liam choď“ plakala. Zatvoril som dvere a sadol si do auta. Nechcel som to takto,všetko je zle.


Prosím,prosím komentujte či mám pokračovať,lebo neviem či máte záujem :/
5 komentárov a 10 hodnotení a dám novú:)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára