sobota 19. októbra 2013

Another world 29.časť

Baby prosím komentujte :( lebo potom neviem či to niekto číta a či sa to oplatí písať :/ tak prosím aspoň 5 komentár a 10 páči sa mi to :) hope you like:3


Jeho chladné pery sa dotkli tých mojích a jeho jazyk sa začal predierať dnu. Začala som spolupracovať ale Harry prestal. "Emily?" kľakol si,vedela som čo ide robiť ale nemohla som povedať áno,moje city neboli také silné. "Vezmeš si ma?" otvoril škatuľku s krásnym diamantovým prsteňom. "Harry,ja.." nevedela som čo mám povedať,nechcela som ho odbyť jednoduchým nie. "Prepáč ale potrebujem viac času." úsmev z jeho tváre zmizol a postavil sa. "Chápem." posledný krát sa na mňa pozrel a zatvoril sa v  kúpelni.  Dúfam že to nepochopil zle,nikdy som mu nechcela ublížiť ale fakt potrebujem viac času,toto všetko sa odohralo tak rýchlo že stále tomu neverím.
Zatvorila som dvere na detskej izbe a išla do kuchyne,neviem čím to bolo ale mala som strašnú chuť na jogurt. Vytiahla som vanilkový jogurt z chladničky a sadla si na gauč. Začala som rozmýšľať nad tým čo mi Harry povedal,keď poviem áno už nebude šanca že sa vrátim ku Liamovi a ak poviem nie zraní to Harryho a Darcy príde o otca. Úplne som zabudla že som hladná a jogurt som hodila do koša. Pomaly som vyšla po schodoch a videla Harryho ako výchadza z kúpelne iba v uteráku,skamenela som a pozerala sa na neho ako keby bol duch. "Emily?" približoval sa ku mne a zamával mi rukou pred tvárou. "Áno?" zatriasla som hlavou a  pozrela sa mu do očí. "Si v pohode? Viem asi som ťa zaskočil ale nad týmto som premýšľal už 9 mesiacov ako si odišla. V kúsku srdca som dúfal že povieš áno keď si mi vtedy povedala že ma miluješ." pozrel sa do zeme. Ach prečo mi to robí? "Harry," chytila som mu tvár do dlaní. "Milujem ťa ale neviem či som ešte pripravená na zasnúbenie a manželstvo."
"Ale Emily.."
"Žiadne ale,ešte som stále nepovedala ani áno ani nie takže mi daj čas si to premyslieť prosím." Pomaly mi zasunul vlasy za ucho a pobozkal ma. "Koľko len chceš." pošepkal mi a oprel ma o stenu. Vášnimo mi začal bozkávať krk a zubami mi stiahol ramienko,prešla mnou  elektrina. Tak veľmi som ho chcela ale Darcy začala plakať. "Do kelu!" udrel do steny Harry. Nadýchla som sa a išla za ňou. "Ach zlatko ty tiež vieš kedy sa máš zobudiť." zasmiala som sa a zobrala si ju na ruky.
Po 10 minútach konečne zaspala,položila som ju do posieľky a zatvorila dvere. Prešla som do našej izby a Harry už ležal iba v kraťasoch na posteli a niečo ťukal do mobilu. Vyzliekal som si tričko a nohavice a dala som si staré rozťahané tričko. Keď ma Harry zbadal položil mobil na stolík a preskúmaval mi každú čas tela. "Čo robíš?" zasmiala som sa. "Si krásna." usmial sa. Cítila som sa že sa červenám,tričko mi siahalo iba do pol bokov. Pomaly som prešla k posteli a ľahla si k Harrymu. "Vedel si že Chris a Niall sa budú brať?"
"Jasné,však som Niallovi pomáhal vybrať prsteň,vedel som to ako prvý." stále mi pozeral do očí. "Je fakt pekný."
"To nemyslíš vážne." povedal Harry vážne. "Ou,prepáč." chcela som sa prepadnúť pod zem. Fakt som ho nechcela uraziť. Harry sa otočil na druhú stranu a robil sa že spí,tak som hrala jeho hru a otočila sa tiež.
V noci som sa zobudila na zvonenie mobilu,pretrela som si oči a zdvihla bez toho aby som sa pozrela kto volá. "Prosím?"

"Emily prosím príď sem,prosím." počula som že plače. "Lucy čo sa stalo?" vybehla som z postele a obliekla s nohavice. "Prosím rýchlo príď." zase zopakovala a zložila.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára