sobota 24. augusta 2013

Another world 4.časť

Ráno som sa zobudila na zvonček. Dala som si župan a išla dole. Zvonček sa ozval druhýkrát. „Už idem“zakričala som. Otvorila som dvere a stál tam Liam. „Ahoj“ usmial sa. Nemal si prísť o druhej?“
„Sú dve“ zasmial sa. „Čo?“ vyvalila som oči. „Ja,prepáč zaspala som,poď ďalej.“ Liam vošiel a ja so zatvorila dvere. „Máte to tu pekné“ pozeral si fotky na stenách. „Sadni si a daj mi 5 minút hneď som tu“ usmiala som sa. Rýchlo som bežala hore,umyla si zuby,obliekla sa a dala si malú vrstvu makeupu. Zobrala som si kabelku,hodila do nej kľúče,mobil, , lesk na pery a zase som rýchlo bežala dole. „Môžeme ísť“ Liam sa postavil. „Vyzeráš úžasne“ pobozkal ma. Bozk som mu opätovala. „Á naše hrdličky“ prišla do obývačky Chistie. Z Liamom sme sa od seba odtrhli. „My už sme na odchode. Ahoj“ chytila som Liama a vyšli sme von. Otvoril mi dvere na aute a sadla som si. „Prepáč“ začala som. „Začo?“ naštartoval.  „Že som zaspala,myslela som si že je ráno,musela som vyzerať ako debil.“ Skryla som si hlavu do dlaní. „To je v pohode,nelám si s tým hlavu,ja sa nehnevám“ pohladil ma po chrbte a išli sme do 1D domu. Keď som videla ten dom,pomyslela som si že wau je veľký. „Liam a čo keď sa im nebudem páčiť?“ spýtala som sa ešte pred bránou. „Neboj sa,chalani sú v pohode“ pobozkal ma,chytil mi ruku a vošli sme dnu. V obývačke boli štyria chalani,bol medzi nimi aj ten brčkavý myslím že Harry. „Chalani“ všetci sa otočili. „Toto je Lily“ usmiala som sa. Všetci sa na mňa pozerali ako na prízrak. „Toto je Niall“ ukázal na modrookého blondáka,vyzeral slušne. „Louis“ mal pekné vlasy. „Zayn“ mal krásne hnedé oči. „A Harryho poznáš“ bol nejaký smutný,iný ako predtým keď som ho videla prvýkrát. „Rada vás spoznávam.“ Povedala som aby som nebola ticho. „Aj my teba“ povedali naraz,musela som sa zasmiať. „Ak niečo budeme hore.“ Liam ma chytil a išli sme do jeho izby. „Máš to tu pekné“ na chlapca tu mal poriadok. „Sadni si“ ukázal na miesto vedľa neho. Sadla som si a Liam mi chytil ruku. „Lily ja“ odmlčal sa. „Milujem ťa“ pozrel sa mi do očí. Nič som nepovedala iba som ho pobozkala. „Aj ja teba“ povedala som keď už sme nemohli dýchať. „A Liam nebude to vadiť manažmentu že so mnou chodíš?“
„To už nechaj na mňa“ usmial a zase ma pobozkal. Vyrušil nás mobil. „Prosím?“ zdvihla som. Keď som počula čo mi povedali rozplakala som sa a mobil mi spadol. „Zlatko čo sa deje?“ chytil ma Liam. „Christie je v nemocnici. Zrazilo ju aute,musím ísť do nemocnice.“
„Pôjdem s tebou poď.“ Na chodbe sme stretli Nialla. „Čo sa stalo?“
„To je nadlho,odvezieš nás do nemocnice?“
„Jasné“ Niall zobral kľúče a išli sme von. Nastúpili sme a rýchlo sme išli do nemocnice.
–V NEMOCNICI–
„Kde je ubytovaná Christie White?“ spýtala som sa na recepcii. „Izba 522 ale teraz je na operačke.“
„A neviete dokedy?“
„Sadnite si,dám vám vedieť“ recepčná sa usmiala a my sme si sadli. „Si v pohode? Prihovoril sa mi Liam. „Nie.niesom,moja jediná kamarátka je na operačke a nikto nevie či prežije,bojím sa.“  Liam ma objal a aj som mu plakala na ramene. Po piatych minútach prišiel doktor. „Vy ste Emily?“
„Áno,je Chris v poriadku?“
„Mala ťažké poranenia hlavy ale nakoniec sme ju zachránili“ trochu sa mi uľavilo. „Môžem ju vidieť?“
„Áno ale ešte spí“ prikývla som a išla som do jej izby. Zobrala som si stoličku a sadla si. Chytila jej ruku. „Chris ani nevieš ako som sa zľakla“ prihovorila som sa. „neboj sa“ povedala chrapľavým hlasom. „Myslela som že spíš.“
„Spala som ale už som hore“ usmiala sa.
„Ako sa cítiš?“
„Bolí ma hlava ale inak fajn“ videla som že nieje fajn. „A čo sa vlastne stalo?“ rozplakala sa ešte skôr ako začala. „No vieš Luk sa so mnou rozišiel a ja som utiekla z jeho bytu a bežala som neviem kam a zrazu som pocítila náraz a potom si už nič nepamätám“ rozplakala sa ešte viac. „neplač to bude v pohode“ objala som ju. „Ehm,Lily?“ prišiel do izby Liam z Niallom. „Chris je tu aj Liam a to je Niall“ Niall sa usmial.
„Liam môžeš na chvíľu?“zavolala som Liama na chodbu. „Áno zlatko?“
„Mali by ste ísť domov,ja tu z Chris ostanem.“
„Naozaj? Zvládneš to? Nemám ti niečo doniesť?“
„Nie Liam ja tu niesom ubytovaná to Chris“ zasmiala som sa.
„Ja viem“ pobozkal ma. „Poď ideme za nimi,lebo asi sa nemajú o čom rozprávať.“ Liam ma chytil a vošli sme do izby. Niall sedel na stoličke a rozprávali sa ako keby sa poznali 3 roky. „Ehm,nechcem rusčiť ale mala by si oddychovať.“
„jasné,rád som ťa spoznal ahojte“ Niall sa postavil a odišiel.  „Naozaj nič nepotrebuješ?“
„Nie láska ahoj“ pobozkala som ho a odišiel za Niallom.
„To čo bolo?“ zasmiala som sa. „Nič rozprávali sme sa“
„Aha dobre keď myslíš,nepotrebuješ niečo?“ usmiala som sa.
„Som smädná donesieš mi vodu prosím?“

„Jasné hneď som tu“ vyšla som z izby a namierila som si to do bufetu. To čo som videla ma prekvapilo. Bol tam,sedel na stoličke a pil kávu,neverila som že je to on ale tá podoba. Myslela som si že sa odsťahoval ale asi som sa mýlila.

4. časť:) dúfam že sa páči,prosím ohodnotte:) keď tu bude aspoň 5 komentárov dám ďalšiu! tak prosím komentujte:3 vaša Tori:):*

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára